Regulamin Stowarzyszenia MY HAPPINESS

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. Regulamin określa zasady świadczenia usług szkoleniowych i warsztatowych przez Stowarzyszenie MY HAPPINESS, zwanym dalej "Stowarzyszeniem".

1.2. Stowarzyszenie świadczy usługi szkoleniowe i warsztatowe w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz w ofercie szkoleniowo-warsztatowej.

1.3. Uczestnicy szkoleń/warsztatów zobowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

 

2. Oferta i zapisy na szkolenia/warsztaty

2.1. Stowarzyszenie oferuje szkolenia/warsztaty otwarte i zamknięte, organizowane w siedzibie Stowarzyszenia, online lub w innym miejscu wskazanym przez Stowarzyszenie. 

2.2. Aktualna oferta szkoleń/warsztatów dostępna jest na stronie internetowej Stowarzyszenia.

2.3. Zapisy na szkolenia/warsztaty odbywają się poprzez formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia, telefonicznie, mailowo oraz osobiście. O zakwalifikowaniu się na szkolenie/warsztat decyduje kolejność zapisu.

2.4 Jeśli, kryterium zakwalifikowania się na dane szkolenie jest określony poziom wiedzy, przed dołączeniem do szkolenia, jest wymagane wypełnienie testu weryfikującego poziom tej wiedzy. Wyniki takiego testu decydują o przyjęciu klienta na kurs lub zaproponowaniu mu szkolenia na innym poziomie. Po zakwalifikowaniu się na szkolenie uczestnik od razu otrzymuje wszelkie informacje na temat szkolenia: harmonogram, ilości godzin, cena, system ratalny, ewentualne rabaty, materiały szkoleniowe, certyfikacja, warunki ewentualnej rezygnacji ze szkolenia w trakcie jego trwania.

2.4. Rejestracja na szkolenie/warsztat jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu.

 

3. Płatności

3.1. Koszt uczestnictwa w szkoleniu/warsztacie jest określony w ofercie szkoleniowej/warsztatowej.

3.2. Płatność za szkolenie/warsztat należy uiścić w terminie wskazanym na fakturze lub w terminie wskazanym przez pracownika sekretariatu. Jeżeli do rezerwacji miejsca na szkolenie/warsztat jest potrzebna zaliczka, klienci są o tym informowani. Taka decyzja może być podejmowana na bieżąco w zależności od szybkości zapełniania się miejsc na szkolenie/warsztat i jeśli ilość chętnych przewyższa ilość wolnych miejsc. W takich sytuacjach są również tworzone listy rezerwowe lub kolejne szkolenia/warsztaty o tej samej tematyce w innych terminach.

3.3. Wpłacone zaliczki są bezzwrotne.

3.4. Brak terminowej płatności może skutkować skreśleniem z listy uczestników szkolenia/warsztatów.

 

4. Polityka anulowania rejestracji na szkolenie i zmiany w szkoleniach

4.1. Uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w szkoleniu na warunkach określonych poniżej:

a) rezygnacja zgłoszona na co najmniej 5 dni przed terminem szkolenia – zwrot 100% wpłaconej kwoty

b) rezygnacja zgłoszona na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia – zwrot 50% wpłaconej kwoty

c) rezygnacja zgłoszona w dniu rozpoczęcia szkolenia lub w trakcie trwania szkolenia – brak zwrotu wpłaconej kwoty.

4.2. Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od Stowarzyszenie (np. choroba trenera, siła wyższa) oraz w przypadku braku wystarczającej liczby uczestników.

4.3. W przypadku odwołania szkolenia przez Stowarzyszenie, uczestnikom przysługuje zwrot pełnej wpłaconej kwoty lub możliwość przeniesienia wpłaty na inne szkolenie.

 

5. Organizacja szkoleń i nadzór merytoryczno – metodyczny nad szkoleniami

5.1. Stowarzyszenie zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem przedstawionym w ofercie szkoleniowej oraz w umowie z klientem.

5.2. Uczestnicy szkoleń zobowiązani są do punktualnego przybycia na zajęcia oraz aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.

5.3. Programy i metodologia szkoleń jest nadzorowana przez Metodyka zgodnie z aktualnymi standardami edukacyjnymi oraz wymaganiami branżowymi i rynkowymi.

5.4. Metodyk ustala cele edukacyjne i przygotowuje materiały dydaktyczne odpowiednie dla różnych poziomów zaawansowania i potrzeb uczestników.

5.5. Metodyk nadzoruje pracę trenerów (np. hospitacje), planuje i organizuje szkolenia dla kadry dydaktycznej w celu doskonalenia umiejętności nauczania i stosowania nowoczesnych metod edukacyjnych.

5.6. Metodyk identyfikuje problemy związane z procesem nauczania i uczenia się oraz opracowuje odpowiednie strategie ich rozwiązania.

5.7. W zależności od rodzaju szkolenia, materiały szkoleniowe zapewnia Stowarzyszenie lub zakupuje je uczestnik (podręczniki).

5.8. Uczestnik, aby otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia, musi ukończyć całe szkolenie z frekwencją na poziomie minimum 80% oraz zaliczyć egzamin końcowy.

5.3. W przypadku wydania Zaświadczenia ukończenia szkolenia jest wystarczające spełnienie warunku związanego z 80 % frekwencją.

 

6. Procedura zgłaszania reklamacji

6.1. Klient ma prawo oczekiwać, że:

a) zostaną spełnione założone cele szkolenia,

b) zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację szkolenia odpowiadała firma szkoleniowa)

c) prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych

d) prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych

e) w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia

f) zostaną spełnione inne formalne warunki umowy

6.2. Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, że:

a) uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia

b) uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach

c) uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł

d) zostaną spełnione inne formalne warunki umowy

e) w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych w ramach EFS uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu.

6.3. Uczestnik szkolenia (w przypadku szkoleń otwartych) lub zlecający (w przypadku szkoleń zamkniętych) może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w pkt. 1 niniejszej procedury.

6.4. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu za pośrednictwem poczty, faksu, poczty elektronicznej lub doręczona osobiście do biura firmy.

6.5. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.

6.6. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.

6.7. Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.

6.8. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.

6.9. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub procedurze zarządzania jakością usług szkoleniowych.

6.10. Możliwe formy rekompensaty:

a) powtórzenie szkolenia w innym terminie

b) zniżka 15% na kolejne szkolenie

c) otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych.

6.11. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

 

7. Procedury umożliwiające klientom kontakt z dyrekcją

7.1. Klienci mogą skontaktować się z dyrekcja poprzez:

a) e-mail udostępniony na stronie internetowej 

b) formularz kontaktowy udostępniony na stronie internetowej

c) telefon udostępniony na stronie internetowej

d) spotkania osobiste: klienci mogą umówić się na spotkanie osobiste z dyrekcją poprzez wcześniejsze skontaktowanie się z biurem w celu ustalenia terminu i miejsca spotkania.

7.2. Odpowiedź na zgłoszenie: 

a) w przypadku e-maili lub formularzy kontaktowych, dyrekcja zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości.

b) w przypadku kontaktu telefonicznego, pracownicy biura przekazują informację do dyrekcji w celu ustalenia odpowiedzi lub umówienia na spotkanie.

 

8. Ochrona danych osobowych

8.1. Stowarzyszanie przetwarza dane osobowe uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

8.2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usług szkoleniowych/warsztatowych oraz marketingowych, za zgodą uczestników.

8.3. Uczestnicy mają prawo do wglądu, poprawiania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych.

 

9. Postanowienia końcowe

9.1. Stowarzyszanie zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Stowarzyszanie, nie krótszym niż 14 dni od dnia ich publikacji na stronie internetowej Stowarzyszania. 

9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

9.3. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją usług szkoleniowych/warsztatowych będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Stowarzyszania.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 09.05.2022r.